Sivut

lauantaina, elokuuta 31

Explosions



Törkeen hyvä biisi! Helouu kaikille taasen, nyt tämän viikonlopun oon kotosalla ja mulla olikin hirmu ikävä mun Äitiä ja siskoja ja kaikkia täällä talossa asuvia ihmisiä! Tosin en nää tänäkään viikoloppuna Jenicaa joka meni liehuttelee jonnekkin muualle.. :/ Jos sitten ens viikolla! Ikävä sua Jemppa!<3

Mitään viikonloppua sinänsä ei oo tälle viikolopulle oo mutta huomenna meen Mandin ja Monikankaa jonnekkin vissii. Empä oo ihan varma mihin.

Oli jotenki jännä tulla kotiin kun asustellu viikkoo asuntolal ilman että oon nähny äitiä (yht. noin 4vk?)
Ja näkee kaikkee tuttua ja tulee semmone tosi helpottunu tunne että kaikki on entisellään.. Onha se koti kullan kallis nyt kun aattellee vaikkei sitä aijemmin tajunnu.

-----
Tää jäi jotenki jännästi eilen kesken joten jatkan tätä tänään, heräsin tuos 12 aikoihin ja kiiruhin suihkuun ja meikkaan ku lupasin yheltä mennä niitten kahen kanssa ulos. Loppu peleis se jäiki nii että puol 2 aikaa jouduttii herättää Mandi ylös sängyst ku se unohti et piti yhelt olla valmiina. Kierettii Mänttää ja Vilppulaa niinku ennen ku koulut alko.
Kotiin palauduin neljän maissa ja sain idean taas alkaa kuvailee itseeni ja sain aikaseksi ottaa uuden profiili kuvan facebookkiin.

Huomenna takasin Jyväskylään ja asuntolaa missä oottelleeki luultavasti mun kämppis Nora. Jännä ku nää viikot ja viikoloput menee nii hemmetti kovaa vauhtia.. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)